Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
Registrace Přihlásit
 
 
 
 
Zapomenuté heslo?
 
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 
 
Kategorie
 
InfoBox
 
 
PayU
 

Obchodní podmínky

Objednávání zboží:
Maloobchodní zákazníci mají možnost objednávat zboží pouze prostřednictvím našeho eshopu.
U velkoobchodních odběratelů je možné po předchozí dohodě objednávat také telefonicky, osobněnebo emailem. Zboží nelze objednat prostřednictvím SMS! V objednávkách je nutné uvést správnou doručovací i fakturační adresu, funkční telefonní číslo příjemce a email.

Ceny:
Zaregistrovaným velkoobchodním zákazníkům s dobrou platební morálkou poskytujeme po dohodě slevy v závislosti na skladbě a výši odběru zboží. Informace o ceně zboží jsou závazné s výjimkou zjevné chyby a platí pro zboží, které je fyzicky na našem vlastním skladu. U zboží, které není na našem vlastním skladu, prosím považujte cenu raději za orientační. Pokud by mělo dojít ke změně ceny, kontaktujeme Vás a dohodneme se na dalším postupu. Důležitá informace pro maloobchodní zákazníky: zboží je možno zakoupit i bez objednávky na naší provozovně, je však nutné znát a říci nám objednací kódy požadovaného zboží, jinak bude účtována cena uvedená v detailu zboží „Cena na prodejně“.

Platební podmínky:
Platbu za zboží lze provést hotově, dobírkou (účtujeme dobírkovné - ceny jsou uvedeny u jednotlivých typů expedic), zálohovou fakturou, platebním systémem PayU (účtujeme pouze poplatky správce systému, 2,3% z ceny objednávky + 23 Kč včetně DPH) nebo u stálých zákazníků bankovním převodem na základě faktury s odloženou splatností. V případě úhrady zálohovou fakturou uhraďte dle údajů v objednávce (pokud bylo zboží na našem skladě, ID objednávky použijte jako variabilní symbol) nebo vyčkejte na zálohovou fakturu, faktura bude zaslána během naší pracovní doby. Objednávky a daňové doklady zaokrouhlujeme na celé Kč. V případě úhrady zálohovou fakturou expedujeme zboží až po připsání příslušné částky na náš bankovní účet (platba je zpravidla připsána na náš b.ú. následující den po odeslání). V případě neuhrazení zálohové faktury v termínu bude objednávka a zálohová faktura stornována. V případě bezhotovostní platby bude kontrolována totožnost osoby, která zboží přebírá, prosím, připravte si OP nebo PAS korespondující s údaji ve Vaší objednávce. V případě prodlení s placením standardní faktury je dodáváno pouze za hotové nebo dobírkou, čímž není dotčeno právo dodavatele na penalizaci odběratele a její vymáhání. Naše společnost si vyhrazuje možnou změnu platebního způsobu ve Vaší objednávce. Platební kartou je možné platit pouze přes náš eshop a jsou akceptovány pouze platební karty vydané v ČR a SR. Na naší provozovně platební karty nepřijímáme!
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin a upozorňujeme, že můžeme vystavovat účtenky i jen elektronicky. Jako doplňující informaci uvádíme, že doklad bude elektronicky zaevidován nejpozději k okamžiku expedice zboží, protože nevíme, kdy dojde k odepsání platby z účtu plátce (zákazníka) a jejímu odeslání poplatníkovi.

Dostupnost zboží:
V našem eshopu je uvedena skutečná skladová dostupnost na našem vlastním skladu, která je on-line, nebo i na externím skladu našeho dodavatele. Uvedené dostupnosti platí pro pracovní dny a v případě zasílání je nutné počítat i časem na doručení. V případě odlišné dostupnosti Vás po zpracování objednávky budeme kontaktovat a dohodneme individuální termín dodání.

Obrázky a popisy zboží:
Vážení zákazníci, naše firma se Vám snaží nabídnout aktuální obrázky a popisy zboží, ale naši dodavatelé (výrobci) nám zpravidla nedávají k dispozici potřebné informace, proto prosíme, považujte obrázky za ilustrační a popisy zboží za orientační. Tuto informaci prosím neberte tak, že Vám chceme vnutit něco jiného, ale opravdu není v našich silách udržovat aktuální stav při dodržení našich prodejních cen.

Expedice zboží ČR:

Osobní odběr na naší provozovně v Praze 10
Bezproblémové parkování, zboží je možné po zakoupení odzkoušet a případně ihned vrátit (platí pro elektronické objednávky, ale zboží musí být dále prodejné). V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu budete emailem a SMS informováni o připraveném zboží, objednané zboží držíme připravené 7 dní, poté bude objednávka stornována. Zboží si po objednávce můžete vyzvednout ihned, ale vystavujete se možnému zdržení v závislosti na počtu položek v objednávce. Důležitá informace pro maloobchodní zákazníky: při osobním odběru zboží na naší provozovně bez objednávky je nutné znát a říci nám objednací kódy požadovaného zboží, jinak bude účtována cena uvedená v detailu zboží „Cena na prodejně“. Při nákupu zboží na naší provozovně bez objednávky nemáte nárok na výhody, které jsou při nákupu zboží učiněné pomocí komunikace na dálku. Platební kartou je možné platit pouze přes naše webové stránky, na naší provozovně platební karty nepřijímáme.

Doprava Česká pošta
Zboží zasíláme Balíkem Do ruky, zásilka bude doručena následující den po zpracování objednávky. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu budete o expedici zásilky informováni emailem. V emailu je odkaz na přepravce, kde je možné sledovat online stav Vaší zásilky, v případě prodlení kontaktujte svou poštu. Za přepravné účtujeme 89 Kč bez DPH (107,69 Kč včetně DPH) není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". V případě dobírky účtujeme dobírkovné 35 Kč bez DPH (42,35 Kč včetně DPH).  Jestliže nebudete zastiženi na Vámi uvedené adrese, bude zásilka uložena na Vaší poště 7 dnů. Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí základní přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás prosím ihned kontaktujte.

Doprava DPD soukromá adresa
Tento typ přepravy je určen pro soukromé adresy (byt, dům). Před doručením zásilky budete upozorněni (email + SMS) operátorem DPD. Zásilka bude doručena následující den po zpracování objednávky. Za přepravné účtujeme 75 Kč bez DPH (90,75 Kč včetně DPH) není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". V případě dobírky účtujeme dobírkovné 25 Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH). Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod.  Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí základní přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás prosím ihned kontaktujte.

Doprava DPD firemní adresa
Tento typ přepravy je určen je určen pouze pro firemní adresy!  Zásilka bude doručena následující den po zpracování objednávky. Za přepravné účtujeme 75 Kč bez DPH (90,75 Kč včetně DPH) není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". V případě dobírky účtujeme dobírkovné 25 Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH). Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod.  Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí základní přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás prosím ihned kontaktujte.

Doprava DPD Pickup - doručení do výdejního místa
Tento typ přepravy je určen pro doručení do Vámi vybraných výdejních míst. Zásilka bude doručena následující den po zpracování objednávky a bude uložena 7 dní. Za přepravné účtujeme 47 Kč bez DPH (56,87 Kč včetně DPH) není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD", pokud zásilka bude těžší než 20 kg nebo bude mít nevhodné parametry pro tento typ přepravy, kontaktujeme Vás a dohodneme jiný typ přepravy. V případě dobírky účtujeme dobírkovné 25 Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH). Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí základní přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás ihned prosím kontaktujte. Interaktivní mapa pro náhled našich odběrných míst prostřednictvím našeho partnera, klikni zde.

Doprava DPD Ekonom Pomalu + platba předem
Tento typ přepravy je určen pro ty, kteří nepospíchají a chtějí ušetřit. Před doručením zásilky budete kontaktováni operátorem DPD. Zásilka bude doručena do týdne od zpracování objednávky a je potřeba také počítat s prodlevou související s Vaší úhradou objednávky. Platba u této přepravy je možná pouze předem, tedy bude Vám vystavena zálohová faktura a po uhrazení a naskladnění zboží se následně bude objednávka expedovat. Za přepravné účtujeme 57 Kč bez DPH (68,97 Kč včetně DPH) není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod.  Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí základní přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 10 dní od Vaší objednávky) nás prosím ihned kontaktujte.

Rozvoz Praha - maloobchod
Tento typ přepravy je určen pro soukromé i firemní adresy po Praze. Před doručením zásilky budete kontaktováni operátorem. Zásilka bude doručena k prvním dveřím čísla popisného cca do 48 hodin po zpracování objednávky. Za přepravné účtujeme 59  Kč bez DPH (71,39 Kč včetně DPH). V případě dobírky účtujeme dobírkovné 30 Kč bez DPH (36,30 Kč včetně DPH). Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 9:00 do 17:00 hod. V případě nezastižení na uvedené adrese lze dohodnout další rozvoz, který ale bude také účtován. Prodejce si vyhrazuje právo změny této přepravy a to s využitím externích přepravců, zpravidla se jedná o vzdálenější lokality od naší provozovny a tam, kde je ztížená možnost parkování. Při objednávce nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH) hradí přepravné dodavatel. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás ihned prosím kontaktujte.

Doprava nad 50 kg, platba pouze zálohovou fakturou
Tento typ přepravy je určen pouze pro firemní zákazníky (objednávka na IČ) pro hmotnost zásilky nad 50 kg. K přepravě využíváme zpravidla přepravní společnost TOPTRANS, cena bude upřesněna po zpracování objednávky v závislosti na skutečné hmotnosti a zasílané vzdálenosti. Zde je odkaz na orientační sazebník této společnosti. Zásilka bude doručena cca do 48 hodin (zpravidla do 24 hodin) po zpracování objednávky. Za přepravné účtujeme dle skutečných nákladů na expedici, v objednávce je uvedena pouze průměrná hodnota přepravy. Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese po celý den!

Rozvoz pro velkoobchod Praha
Stálým velkoobchodním zákazníkům po Praze zajišťujeme po dohodě závoz zboží, minimální hodnota rozvozu je 1.000 Kč bez DPH (1.210 včetně DPH), nebude-li dohodnuto jinak.

Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD
Vzhledem k našemu rozsáhlému sortimentu nelze některé zboží zasílat prostřednictvím přepravních služeb, např.: akumulátory, kapaliny chladiče a ostřikovače, destilovanou vodu a jiné zboží, které je vyloučeno z přepravy společností Česká pošta a DPD. V případě zasílání zboží, které je finančně náročné na expedici, účtujme expediční příplatky, které jsou uvedeny v detailu zboží nebo Vás kontaktujeme a sdělíme individuální cenu. Termíny uvedené pro doručování platí pro pracovní dny. Při převzetí zboží vždy zkontrolujte, zda zboží odpovídá daňovému dokladu a objednávce. V případě nedoručení zásilky v termínu (dostupnost zboží + 3 dny od Vaší objednávky) nás ihned prosím kontaktujte, zjistíme Vám, kde se zásilka nachází. Při poškození obalu zásilky doporučujeme nepřebírat! V případě, že odmítnete poškozenou zásilku převzít, napište příslušnému dopravci: "nepřevzato z důvodu poškození zásilky" a o této skutečnosti nás prosím neprodleně prokazatelně informujte. Termíny dodání u přepravních služeb Česká pošta a DPD se v prosinci prodlužují až o několik dní vzhledem k Vánočním svátkům, pokud požadujete doručení do 24.12.20XX, je poslední objednávka pro zboží, které je na našem skladě, do 15.12.20XX 10:00 hodin. 

Převzetí zboží:
Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma výšše uvedeného důvodu a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky a funkčnost zboží (nekompletnost nebo poškození zboží může zavinit i přepravce a na nápravu je důležité dodržet termíny stanovené jednotlivými přepravci).

Zrušení objednávky, nepřevzetí zboží:
Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou. Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy).

Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.

Odstoupení od smlouvy pro občany:
V případě objednávky pomocí prostředků komunikace na dálku může kupující občan dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodu, vyjma § 1837 Občanského zákoníku bod a) až l), v našem případě jde o zboží například vyrobené či upravené na zakázku. Kupující souhlasí v souladu s § 1832 odst. 2 Občanského zákoníku, že v případě, kdy zvolil jiný než nejlevnější nabízený způsob dodání zboží, vrátí prodávající pouze náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží dle § 1833 Občanského zákoníku, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je míra nutná k tomu, abyste se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží a využijte takové prostředky, které minimalizují nakládání se zakoupeným zbožím a vyloučí jeho možné poškození. Pokud nemáte dostatečné vybavení či znalosti a dovednosti, abyste se zbožím obeznámili, vždy tuto činnost svěřte odborné firmě o tomto postupu jí prokazatelně předem informujte. Pokud dojde k vrácení poškozeného zboží, zboží bude mít neúměrně odlišné parametry nebo pokud bude zboží vykazovat známky vyšší než je nutné vynaložit na jeho odzkoušení, plnění bude kráceno o toto zboží nebo, bude-li to možné, o jeho část. Pokud zboží bude jevit známky opotřebení (použité zboží), vzniká tím kupujícímu odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Součástí nebo příslušenstvím dodávky zboží, která se vrací, je i obal, který se rozbalením zboží neznehodnocuje a plní i jinou než jednorázovou obalovou funkci (pozor součástí obalu bývá často návod a jiná důležitá sdělení, jinou funkcí obalu se rozumí i například obal který umožňuje bezpečnou přepravu či skladování zboží, pokud je zboží baleno v blistrovém obalu, je nutné tento obal otevírat maximálně šetrně, aby byla dále jeho prezentační funkce  minimálně ovlivněna). Při odstoupení od smlouvy má právo dodavatel na vrácení případných bonusů a skutečných nákladů vynaložených na vrácení zboží (kontrola poškození, kompletnosti, funkčnosti, zaskladnění a další). Finanční částky vracíme po obdržení zboží (nebo po prokázání, že bylo zboží odesláno a bude doručeno v původním stavu) převodem na bankovní účet nebo hotově na naší provozovně. Výši náhrady je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Vhodný formulář na odstoupení od smlouvy (ke stažení zde) zašlete spolu s vráceným zbožím na vlastní riziko a náklady. Nepřebíráme viditelně poškozené zásilky a zásilky na dobírku, nebude-li dohodnuto jinak. Pokud chcete, abychom převzali i viditelně poškozenou zásilku, zaškrtněte v našem formuláři (ke stažení zde) "Žádám o převzetí i viditelně poškozené zásilky: ANO", ale plnění bude kráceno o poškozené zboží a je nás nutné o této skutečnosti prokazatelně písemně informovat 24 hodin před odesláním zásilky. Pokud ve formuláři zaškrtnete NE nebo nezaškrtnete žádnou možnost, nebude zásilka převzata a Vy máte možnost reklamovat případné poškozené zboží u svého přepravce.
(Pozor, pokud mé zboží nějaké vady, zpravidla se jedná o reklamaci a je tedy zboží nutné reklamovat !)

Odstoupení od smlouvy pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
V případě objednávky pomocí prostředků komunikace na dálku může kupující odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, vyjma zboží, které bylo vyrobeno na zakázku. K vrácenému zboží účtujeme buď poplatky nebo můžeme nabídnout kupujícímu náhradní plnění. V případě nedohodnutí se na náhradním plnění bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. Při odstoupení od smlouvy má právo dodavatel na vrácení případných dárků, bonusů a nákladů vynaložených s vrácením zboží. Finanční částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo hotově na naší provozovně, po obdržení potvrzeného - podepsaného Opravného daňového dokladu s uvedeným datem převzetí (datum napište k Vašemu podpisu), doklad Vám bude zaslán emailem. Potřebný formulář na odstoupení od smlouvy (ke stažení zde) zašlete spolu s vráceným zbožím na vlastní riziko a náklady (nepřebíráme viditelně poškozené zásilky a zásilky na dobírku).

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme, není-li předem dohodnuto jinak) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním protokolem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Pokud chcete, abychom vyzvedli zásilku na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme vyzvednutí reklamovaného zboží (na Vámi uvedené adrese musí být zásilka k dispozici od 8:00 do 18:00). Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. O uplatnění reklamace sepíše pracovník reklamační protokol, ve kterém uvede popis reklamované vady, způsob a termín vyřízení reklamace (nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace). V případě, že posoudí reklamaci jako neodůvodněnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu (zamítnutá reklamace) a tím nám vzniká nárok na proplacení nákladů k doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na naše náklady. Reklamace řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnovat pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím zašlete číslo reklamace DPD a budeme u přepravce urgovat její vyřízení. Při reklamaci u České pošty, je potřeba se s zásilkou dostavit na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování věnuje pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace můžete další postup nechat na nás, ale je nutné nám zaslat vyplněný následující formulář „podstoupit náhradu odesílateli". Kopii reklamačního protokolu prosím neprodleně zašlete na adresu naší provozovny. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Dle vyřízení reklamace poškozeného zboží přepravcem bude postupováno dále, např. zaslání nového zboží, vrácení finanční částky, zamítnutí reklamace. Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží považuje za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Pokud kupující zjistí poškození dodaného zboží, je povinen ihned kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel (DPDČeská pošta), a sepsat reklamační protokol o poškození zboží,  při reklamaci u České pošty můžete podstoupit náhradu odesílateli (budeme řešit reklamaci za Vás). Kopii reklamačního protokolu prosím neprodleně zašlete na adresu naší provozovny. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Dle vyřízení reklamace poškozeného zboží přepravcem bude postupováno dále, např. zaslání nového zboží, vrácení finanční částky, zamítnutí reklamace. Kupující je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po převzetí zboží, nejpozději však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo zakoupeno na naší provozovně. Pokud kupující zjistí poškození zboží, jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem tuto skutečnost oznámit naší firmě Obchod77.cz s.r.o., pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Prodejní doba:
Pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin

Výhrada vlastnictví a zasílání obchodních informací:
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem firmy Obchod77.cz s.r.o. . Velkoobchodním zákazníkům budou automaticky zasílány obchodní informace e-mailem, nebude-li dohodnuto jinak.

Penále z prodlení, poplatky, storno poplatky a související:
V případě prodlení platby bude účtováno penále ve výši 0,15% za každý den prodlení. Zákazník schválením těchto obchodních podmínek souhlasí s následujícím postupem při prodlení své platby. Nejprve bude zaslána upomínka č.1, poté upomínka č.2 (upomínky jsou zasílány emailem, faxem, doporučeným dopisem, nebo jiným způsobem). Pokud i přes tyto upomínky nebude pohledávka uhrazena nebo písemně sjednána jiná dohoda, budou vyčísleny celkové náklady spojené s vymáháním pohledávky a tato pohledávka bude případně postoupena specializované firmě, v této fázi bohužel již nedokážeme ovlivnit další postup. V případě nepřevzetí již uhrazeného zboží nebo vyřízené reklamace v řádném termínu (10 dní od vyrozumění) bude účtováno "skladné" 20,00 Kč bez DPH (24,20 Kč včetně DPH) za každý započatý den po řádném termínu vyzvednutí (nebude-li dohodnuto jinak). V případě požadavku na změnu (doklad bude zaslán emailem) v již vyfakturovaných dokladech účtujeme poplatek ve výši 100 Kč bez DPH (121 Kč vč.DPH), který bude vyžadován uhradit zálohovou fakturou a je nutné zaslat zpět originální doklad.

Obaly:
Dodavatel je součástí systému zpětného odběru a využití obalů EKO-KOM pod evidenčním číslem EK-F00060535.

Doplňující informace:
Naše firma nemůže neupřednostňovat žádný z uvedených platebních či dodacích způsobů, je to jen Vaše rozhodnutí.

Ochrana osobních údajů:
Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, Vaše údaje nebudou nikde zveřejňovány ani poskytovány třetím osobám, vyjma potřebných údajů sloužící k přepravě zboží, vymáhání pohledávek, dotazníku Heureka – Ověřeno zákazníky a případně jiným subjektům, kde bude z Vaší strany naše společnost zmiňována. Dále si Vás dovolujeme upozornit, že veškerá komunikace může být zaznamenána a bude případně použita pro účely související s Vaším nákupem, jako je například reklamace či odstoupení od smlouvy a to včetně záznamu z našeho bezpečnostního kamerového systému na naší provozovně.

Duševní vlastnictví:
Jakékoli užití stránek jiné než pro osobní spotřebu je bez písemného povolení od naší firmy zakázáno. V případě porušení tohoto ustanovení bude postupováno dle platných právních předpisů. Dodržování tohoto ustanovení je pravidelně automaticky kontrolováno, je posuzována zejména shoda textů a obrázků (obrázky jsou digitálně podepsány). V případě zjištění neoprávněného užití našeho duševního vlastnictví Vám budeme účtovat (případně vymáhat) dle tohoto platného ceníku.

 

     

 

Starší Obchodní podmínky zde.

Nahoru

 
 
 
 

Tento e-shop vytvořila firma a-net © Copyright Autoslužby S&K, s.r.o. 2017

Používáním těchto stránek souhlasíte s tím, že využíváme soubory cookies, které jsou nutné pro 100% funkčnost těchto stránek. podrobnosti