Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Reklamace

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom zásilku odeslali na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme odeslání reklamovaného zboží službou České pošty „Odpovědní zásilky“ nebo podobnou službou. Vždy je nutné zabalit zboží vhodným způsobem, jakékoliv poškození během přepravy vinou nedostatečného zabalení jde k tíži osoby, která zboží balí. Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. V případě zamítnutí reklamace zboží nezasíláme na naše náklady zpět, v takovém případě si zajistěte přepravu sami. Můžeme Vám zajistit i přepravu, ale toto již nečiníme za ceny uvedené v našem eshopu (tam jsou ceny z naší strany dotovány), cena bude vycházet z ceníků jednotlivých přepravců a náklady s tím spojené. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Převzetí zboží, nepřevzetí zboží, zrušení objednávky:
Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma poškozené zásilky a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky a funkčnost zboží (nekompletnost nebo poškození zboží může zavinit i přepravce a na nápravu je důležité dodržet termíny stanovené jednotlivými přepravci). Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy), nepřevzetí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy. Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou. 

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci (zápis o škodě) na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce!  Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

 


Záruční podmínky:

Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.
 


Penále z prodlení, poplatky, storno poplatky a související:

V případě prodlení platby bude účtováno penále ve výši 0,15% za každý den prodlení. Zákazník schválením těchto obchodních podmínek souhlasí s následujícím postupem při prodlení své platby. Nejprve bude zaslána upomínka č.1, poté upomínka č.2 (upomínky jsou zasílány emailem, faxem, doporučeným dopisem, nebo jiným způsobem). Pokud i přes tyto upomínky nebude pohledávka uhrazena nebo písemně sjednána jiná dohoda, budou vyčísleny celkové náklady spojené s vymáháním pohledávky a tato pohledávka bude případně postoupena specializované firmě, v této fázi bohužel již nedokážeme ovlivnit další postup. V případě nepřevzetí již uhrazeného zboží, vyřízené reklamace, zamítnutí odsoupení od smlouvy v řádném termínu (10 dní od vyrozumění) bude účtováno "skladné" 20,00 Kč bez DPH (24,20 Kč včetně DPH) za každý započatý den po řádném termínu vyzvednutí (nebude-li dohodnuto jinak). V případě požadavku na změnu v daňových dokladech účtujeme poplatek ve výši 100 Kč bez DPH (121 Kč vč. DPH), který bude vyžadován uhradit zálohovou fakturou a je nutné zaslat zpět originální doklad, není-li dohodnuto jinak. Poté Vám bude opravený doklad zaslán emailem. 


Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Nahoru

 
 
 
 
 
 

Hydraulický olej HVLP 46 10L

bez DPH: 541,58 Kč
s DPH: 655,31 Kč
 

Hydraulický olej OTHP 32 4L

bez DPH: 256,70 Kč
s DPH: 310,61 Kč
 

Hydraulický olej HVLP 32 10L

bez DPH: 540,31 Kč
s DPH: 653,78 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
Sada náhradních autožárovek CHEVROLET LANOS Sada náhradních autožárovek obsahuje jednotlivé autožárovky pro konkrétní typ vozidla. Vždy je nutné zkontrolovat složení sady dle Vašich světlometů, protože nejde jednoduše přiřadit sadu k jednotlivým typům vozidel (žárovky jsou závislé na výbavě vozidla, značce světlometu, adt.). Pokud je v názvu sady pomlčka uvedená před rokem, to značí, že sada je určena do tohoto roku výroby např. -00 nebo -2000. Pokud je pomlčka uvedena za rokem, to značí, že...
Sada náhradních autožárovek NISSAN ATLEON 1 Sada náhradních autožárovek obsahuje jednotlivé autožárovky pro konkrétní typ vozidla. Vždy je nutné zkontrolovat složení sady dle Vašich světlometů, protože nejde jednoduše přiřadit sadu k jednotlivým typům vozidel (žárovky jsou závislé na výbavě vozidla, značce světlometu, adt.). Pokud je v názvu sady pomlčka uvedená před rokem, to značí, že sada je určena do tohoto roku výroby např. -00 nebo -2000. Pokud je pomlčka uvedena za rokem, to značí, že...
VOREL Špachtle 60 mm, TO-05924 Špachtle (60 mm) z nerezové leštěné oceli s ergonomickou rukojetí, pokrytou dvěmi vrstvami barevného plastu různé tvrdosti zajíšťující pevný úchop. Vhodné k použití u většiny stavebních a malířských prací, zejménaí pro dokončovací práce a škrábání nečistot z povrchu. délka (mm) 60 materiál nerezová ocel
MANN-FILTER C 48 Odkaz na tento konkrétní filtr do online katalogu MANN-FILTER, zde jsou kompletní informace o filtru. Filrty MANN-FILTER
Stěrače sada HEYNER ALL SEASON 650 + 380mm + adaptér SA30032 Budou dodány níže uvedené komponenty: - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 650mm grafit 26" - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 380mm grafit 15" - 1x Adaptér na stěrač Alca, Heyner PTSada 2ks Pokud nechcete celou sadu, zakupte pouze odpovídající délku výše uvedeného stírátka, a to včetně adaptéru, pokud ho sada obsahuje (stěrač u řidiče je zpravidla delší). Určeno pro vozy: Alfa Romeo Mito [955] 08/08 - Fiat Linea [323] 03/07 - Fiat Punto [199..] 01/12 - Fiat...
Zástrčka R 2,8mm -kolík- Rudá pro průřez vodice 0,5 - 1,5mm2 Modrá pro průřez vodice 1,5 - 2,5mm2 Žlutá pro průřez vodice 2,5 - 6,0mm2 Objednací kódy jiných dodavatelů : 141570, 4.24.107 Velkoobchod prodej pouze po 100 ks, jinak za M.O. ceny
Stěrač ALCA SPECIAL 450mm grafit 18" Stírátka ALCA SPECIAL jsou vyrobeny nejmodernější technologií, grafitové gumičky jsou s přísadou teflonu a ramínka mají speciální ochranu proti korozi. Tento typ stírátek je optimalizován pro ty nejspořivější zákazníky, co požadují vynikající kvalitu za pár korun. Nově od roku 2021 jsou tyto stírátka dostupná i pod novým názvem ALCA START . provedení ALCA START je identické jako ALCA SPECIAL bude dodána značka ALCA SPECIAL nebo ALCA START v...
Stěrač HEYNER ALL SEASONS 500mm grafit 20" - kvalitní stěrač v provedení "pružná lišta s přítlakem" určený zejména i pro nové typy uchycení stěračů - pro nové typy uchycení stěračů nutné použít adaptér SA... - zpravidla pro novější vozidla cca od roku 2004- - grafitová gumička, určeno pro až 1.500.000 cyklů - součástí jsou adaptéry i pro standardní "háčková" ramínka - maximální šíře ramínka 11mm
MANN-FILTER C 14 179/2 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 133,5 vnitřní průměr [mm]: 67 Vnitřní průměr 1 [mm]: 18 výška [mm]: 286 Další objednací čísla: MD692, MD-692 OEM-TD: PC 2056 E, DAF: 0192720, ROVER: NTC1435, ROVER: NTC6660, LAND ROVER: NTC1435, FI AM441, FF CA4333, CH W709
VOREL Nůž náhradní do elektrického hoblíku 2 ks, TO-79346 Náhradní nůž do elektrického hoblíku, 2 ks v balení • 8,5 x 0,5 cm  
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024